Bestellen


Aangezien alle bestellingen direct betaald worden, wordt je bestelling zo spoedig mogelijk verzonden. De bestelling wordt diezelfde dag nog verwerkt, of de dag na de bestelling. Dit is afhankelijk van het tijdstip waarop je de bestelling plaatst. Je zal het product dus 2 à 3 werkdagen na je bestelling ontvangen.

Nu is de betalingsmogelijkheid enkel nog IDEAL, PAYPAL en GIROPAY, echter zullen in de komende dagen de volgende betalingsmogelijkheden erbij komen; Mastercard/Visa/E-maestro en Bancontact/Mister cash.

Op voorraad

De producten in onze webshop zijn gekoppeld aan ons voorraadsysteem. Dit betekent dat je op onze website de actuele voorraad ziet.

Bestelde artikelen op een ander adres laten afleveren

Uiteraard kunt u uw bestelling op een ander adres laten afleveren (bijvoorbeeld kantoor, vrienden of bij de buren) indien u tijdens de reguliere levertijden niet thuis bent. Als u bij de invoer van uw klantgegevens een alternatief afleveradres invoert, wordt uw bestelling niet op het factuuradres maar op het gewenste alternatieve adres (binnen Nederland) afgeleverd. Bij de levering voegen wij een pakbon toe, de factuur versturen wij naar het factuuradres.

Bestelling annuleren

De bestelling waar je spijt van hebt, kun je annuleren. Wij raden je aan om in dat geval zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Als de bestelling nog niet verzonden is, is dit geheel kosteloos. Als de bestelling al wel verzonden is dan kan je de bestelling binnen zeven dagen in de originele en onbeschadigde verpakking retour sturen. De daarbij komende verzendkosten zijn dan wel voor jouw rekening.

Bestellen vanuit het buitenland

We leveren in alle landen. Mocht jouw land niet tussen de keuzeopties staan, kunnen we die voor je toevoegen. Neem dan contact op via de mail mail@nomad.info. We versturen altijd via DHL. Mochten hier problemen mee zijn dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Product beschadigd/mist een onderdeel

In geval van beschadiging tijdens transport van door ons geleverde producten, bij ontbreken van artikelen die op de pakbon staan vermeld of indien de geleverde artikelen niet kloppen met je bestelling, verzoeken wij je vriendelijk ons binnen zeven dagen na ontvangst alle informatie te verstrekken. Neem daarvoor via email contact op met onze klantenservice op webmail@nomad.info.