ORDER STATUS

ORDERSTATUS Aangezien alle bestellingen onmiddellijk worden betaald, wordt jouw bestelling zo snel mogelijk uitgevoerd. De bestelling wordt op de dag van bestelling, of de daarop volgende dag verwerkt; dat hangt af van het tijdstip waarop je de bestelling hebt geplaatst. Je ontvangt het bestelde product binnen 1 of 2 dagen. Op voorraad De producten in [...]

ORDERSTATUS

Aangezien alle bestellingen onmiddellijk worden betaald, wordt jouw bestelling zo snel mogelijk uitgevoerd. De bestelling wordt op de dag van bestelling, of de daarop volgende dag verwerkt; dat hangt af van het tijdstip waarop je de bestelling hebt geplaatst. Je ontvangt het bestelde product binnen 1 of 2 dagen.

Op voorraad

De producten in onze shop zijn gekoppeld aan ons voorraadbeheersysteem, wat betekent dat het meteen duidelijk is of een product al dan niet op voorraad is.

Annulering van je bestelling

Als je spijt hebt van een bestelling, kun je die annuleren. In dat geval raden we je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze afdeling Klantenservice. Als de bestelling nog niet is uitgeleverd, zijn er geen kosten verbonden aan de annulering. Als de bestelling al is verzonden, kan de zending binnen 7 dagen – in de originele, onbeschadigde verpakking – worden geretourneerd. Deze kosten zijn voor jouw rekening.

Je product omruilen

Je kunt het bestelde product omruilen. Neem binnen 7 dagen na ontvangst van het product contact op met onze afdeling Klantenservice. Je kunt het product dat je wilt omruilen, naar ons hoofdkantoor sturen; de kosten zijn voor jouw rekening. Na ontvangst sturen we je het juiste product; daaraan zijn geen kosten verbonden.

Product retourneren

  1. Ga naar de webshop, log in op Mijn Nomad en ga dan naar ‘Orderoverzicht’. Voor het inloggen heb je je e-mailadres en het bestelnummer nodig. Je vindt dat nummer in de bevestigingsmail van je bestelling.
  2. In Mijn Nomad vind je een overzicht van alle door jou geplaatste bestellingen. Achter de bestellingen die nog kunnen worden geretourneerd, zie je de aanduiding ‘retour’. Klik op deze knop.
  3. Geef aan welke producten je wilt terugsturen, en vul de gevraagde velden in.
  4. Je ontvangt een bevestiging per e-mail van het verzoek om terugzending. Print dat mailtje en voeg het toe aan de producten die je terugstuurt.
  5. Verzend de producten naar dit adres: The Nomad Company, verzenddatum van de producten, t.a.v.: Klantenservice, Landzigt 32a, 3454 PE De Meern.
  6. Als het niet lukt om in te loggen op Mijn Nomad, kun je het product ook zonder bevestigingsmail terugsturen. Voeg in plaats daarvan een overzicht met onderstaande gegevens toe:
    • Persoonlijke informatie (naam en adres)
    • Bankrekening (naam en nummer)
    • Ordernummer en/of bevestigingsmail van de bestelling
  1. Zodra de producten in goede staat* zijn ontvangen, wordt het geld automatisch op je rekening gestort.

*Houd rekening met het volgende als je de zending retourneert:

  • De producten zijn niet gebruikt, niet vuil en/of zijn gereinigd
  • De producten worden teruggestuurd in de originele verpakking
  • De producten zijn compleet

Als de zending niet voldoet aan deze eisen, behouden wij ons het recht voor om kosten in rekening te brengen.

Houd er s.v.p. rekening mee dat het maximaal vier weken – vanaf het moment dat je producten hebt teruggestuurd – kan duren voordat het geld op je rekening wordt gestort.

Beschadigde producten/ontbrekende onderdelen

We verzoeken je om binnen zeven dagen contact op te nemen met onze afdeling Klantenservice (webmail@nomad.info) in geval van schade tijdens het transport van door ons geleverde producten, bij het ontbreken van op de paklijst vermelde artikelen of als de geleverde producten afwijken van jouw bestelling.