Retour


Product ruilen

Ja, dat kan. Neem binnen veertien dagen, na het ontvangst van het product, contact op met onze klantenservice. Het product dat je wilt ruilen kun je opsturen naar ons hoofdkantoor, deze verzendkosten zijn voor eigen rekening. Zodra deze ontvangen is zullen wij het juiste product naar je opsturen, dit zal kosteloos gebeuren.

Je kunt hier ook je retourformulier downloaden,      Retourformulier

  

Product retour sturen

  1. Ga naar de webshop op www.nomad.nl en log in bij Mijn Nomad en ga naar ’Orderoverzicht’. Inloggen doe je met je e-mailadres en ordernummer. Het ordernummer vind je in de bevestigings e-mail van je bestelling.
  2. In 'Mijn Nomad' staat een overzicht van al je bestellingen. Bij bestellingen waarvan de zichttermijn nog geldig is, staat de vermelding ‘retourneren’. Klik hier op.
  3. Geef aan welke producten je terug wilt sturen. Vul alle verplichte velden in.
  4. Per e-mail ontvang je een bevestiging van je retour opdracht. Print deze email uit en voeg deze toe bij de producten die je terug stuurt.
  5. Verstuur de producten via het postkantoor naar het volgende adres: The Nomad Company, Ovv retourzending zichttermijn, Tav Customer Service, Edisonstraat 82, 6902 PK Zevenaar
  6. Indien het niet lukt om in te loggen op de Nomad-site kun je het product ook terug sturen zonder de bevestiging e-mail van je retour opdracht. In het pakket van je product kun je dan het retourformulier stoppen met daarop de volgende gegevens:
    • Persoonlijke gegevens (naam en adres).
    • Bankrekeningnummer.
    • Ordernummer en / of bevestiging e-mail van de bestelling. 
  7. Zodra de producten in goede orde* ontvangen zijn, wordt het geld automatisch op je rekening teruggestort.

*Neem bij het retourneren van je bestelling het volgende in acht:

  • De producten zijn niet gebruikt, vies en/of gewassen.
  • De producten worden verstuurd in hun originele, onbeschadigde verpakking.
  • De producten zijn compleet
  • De verzendkosten voor het retourneren van een order zijn voor rekening van de klant.

Indien je retour zending niet aan bovengenoemde eisen voldoet behouden we ons het recht voor om kosten in rekening te brengen.

Houd er alsjeblieft rekening mee dat het tot 4 weken kan duren voordat je geld teruggestort is op je bankrekening vanaf het moment dat je de producten op het postkantoor afgeleverd hebt.